Ruangan Carian Isu Lepas dan Terkini Harakah Online

Harakah Online || Harakah Daily || Harakah Online Malaysia

Dapatkan berita berkaitan isu politik terkini Harakah Online TERUS KE INBOX emel anda TANPA HALANGAN!!:

Disediakan khas oleh Harakah Online Info dan Google FeedBurner

Oh Sukan : Pusat Lepak Peminat Berita Sukan

Penulisan Khas Harakah Online-edisi khas

Dalam posting ini, tiada berita politik yang akan diletakkan. fokus kami kali ini adalah untuk menyatakan kepentingan mendapatkan laporan khas berkenaan selsema babi atau influenza H1N1 dan keselamatan anda dalam memberikan emel kepada laman web yang disyorkan.

Berdasarkan pemerhatian, ramai yang klik pada banner diatas, tetapi sayangnya tidak ramai mengambil tindakan seterusnya untuk mendapatkan laporan tersebut. Mungkin kebanyakan masih tidak jelas dan merasakan bahawa dengan memberikan nama dan emel anda, anda akan menerima emel "spam" seumur hidup anda. Jika anda berpandangan sebegitu, ini adalah pandangan yang salah. ini kerana terdapat cara beretika iaitu tidak menggunakan data(nama dan emel anda) dengan cara tidak betul dan pilihan untuk berhenti menerima emel dari pemilik. pemilik ini hanya ingin menyebarkan laporan percuma beliau. anda boleh berhenti menerima emel dari beliau kerana ada link khas dalam emel yang anda terima untuk anda berhenti menerima emel pemilik.

Jadi, jangan ragu-ragu lagi untuk mendapatkan laporan PERCUMA YANG PENUH FAKTA dan MAKLUMAT WAJIB diketahui oleh anda. maklumat anda (nama dan emel) DI JAMIN SELAMAT oleh kami kerana kami telah lama mengenali pemilik laporan percuma tersebut.

terus masukkan nama dan emel anda. pastikan emel yang sebenar supaya anda benar-benar menerima laporan tersebut.


KHIDMAT MASYARAKAT HARAKAH ONLINE UNTUK SEMUA PEMBACA HARAKAH ONLINE

Pendedahan berani! ketahui Siapa dalang sebenar disebalik penyebaran Influenza A (H1N1)yang mengakibatkan beribu-ribu orang di jangkiti di seluruh dunia!


Bukti mengejutkan
hasil kajian daripada Universiti Sains Malaysia mengenai virus kejam ini!
dan banyak lagi maklumat PENTING WAJIB ANDA TAHU....jangan berlengah lagi,dapatkan secara PERCUMA dengan klik banner dibawah


p/s: insyaallah, dalam setiap posting berita politik akan diletakkan link laporan percuma ini bagi memastikan setiap pembaca harakah online bertindak memiliki laporan ini dan seterusnya tahu CARA SEBENAR melindungi diri dan keluarga anda dari terkana virus selsema babi atau influenza A H1N1.

No comments: