Ruangan Carian Isu Lepas dan Terkini Harakah Online

Harakah Online || Harakah Daily || Harakah Online Malaysia

Dapatkan berita berkaitan isu politik terkini Harakah Online TERUS KE INBOX emel anda TANPA HALANGAN!!:

Disediakan khas oleh Harakah Online Info dan Google FeedBurner

Oh Sukan : Pusat Lepak Peminat Berita Sukan

Harakah Online Preview : Krisis Umno T'ganu: Rosol dakwa diugut bunuh

KUALA TERENGGANU - Ketidakhadiran Ahli-ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) BN pada persidangan Dewan Undangan Negeri (Dun) Terengganu hari ini didakwa jurucakap mereka, Dato' Rosol Wahid didorong oleh faktor keselamatan nyawa.Ini berikutan, tiga Adun BN negeri itu masing-masing menerima mesej Sistem Pesanan Ringkas (SMS) berunsur ugutan bunuh.

Sehubungan itu, Rosol yang juga Adun Ajil mendakwa wujud kerahan di kalangan penyokong Menteri Besar, Dato� Ahmad Said untuk hadir ke Dun Terengganu.Para penyokong Ahmad dakwanya datang dari Kemaman."Saya dapat mesej dia (Ahmad) kerah orang dari suatu tempat untuk hadir ke dewan (Dun) Terengganu hari ini."Saya dimaklumkan kumpulan itu dari Kemaman iaitu kawasan Menteri Besar. Saya difahamkan, satu kerahan dibuat untuk satu puak datang ke dewan dan ini membimbangkan kita," jelasnya pada sidang media di tingkat 18 Hotel Felda Residence, hari ini.

Katanya, atas faktor keselamatan Adun-adun BN terbabit sepakat tidak menghadirkan diri di persidangan Dun Terengganu kali ini."Kita bergantung kepada keselamatan dan jika keselamatan terjamin kita akan pergi ke dewan semula.

untuk berita lanjut, sila klik disini

No comments: